Re: [gnome-nl] Kan iemand dit voor mij controleren?

Op 02-03-18 om 20:28 schreef Justin van Steijn via gnome-nl-list:
De kans lijkt me inderdaad groot dat dat venster er in GNOME 3.28
hetzelfde uit ziet als in GNOME 3.26, zeker als het al eens is veranderd.

Zou je willen delen hoe je de Nederlandse bestanden bouwt vanuit git?
Je vindt de instructies hier: https://wiki.gnome.org/DocumentationProject/Tasks/DesktopHelp
Groet,
Hannie

Zelf gebruik ik Debian 9 (Stretch), en op een testcomputer Debian Sid om
de vertalingen te checken. Voor sommige pakketten zit de GNOME
3.28-versie al in de "experimental" distributie, zoals Evolution:
https://packages.debian.org/experimental/evolution

Groeten, Justin