[gnome-nl] Eindspurt gnome 3.27.91

Beste medevertalers,

Hier even wat data m.b.t. de uitgave van gnome 3.228:

maandag 19 februari: STRING FREEZE Gnome 3.27.91
woensdag 14 maart: Gnome 3.28.0 newstable release
woensdag 11 april: Gnome 3.28.1 newstable release

Dus vanaf 19 februari kunnen we alles wat vertaald is naar git.gnome (Damned Lies) sturen.

Zelf zal ik mijn best doen om gnome docs zoveel mogelijk te vertalen. Ik ga er deze eerste keer wat snel doorheen. Daarna is het tijd om alles na te kijken enĀ  te verbeteren.

@Nathan, je bent zeer actief geweest. Er waren nog heel wat modules waar een paar berichten van vertaald moesten worden. Goed bezig, ga zo door! (geldt ook voor Justin). Zouden we de 100% ooit halen?

Groet,