[gnome-nl] [DL] gnome-user-docs - master

Hallo,

A new comment has been posted on gnome-user-docs — master — gnome-help (Nederlands).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-user-docs/master/gnome-help/nl

Lijkt me een goed idee. Voor nu (GNOME 3.26) is de interface bijna helemaal vertaald, er moet alleen nog veel
gecontroleerd en gecommit worden. Voor GNOME 3.28 kunnen we proberen deze documentatievertaling gezamenlijk
af te maken omdat ik denk dat we daar dan meer tijd voor hebben. Wat denken jullie ervan?

Justin van Steijn
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.