Re: [gnome-nl] Versturen of verzenden?

Hoi allemaal,
Als het gaat om een bestand rechtsklikken en dan versturen/verzenden
naar (in de zin van: stuur het naar een bepaalde toepassing), zou ik
gaan voor "Versturen naar...".
Waarom? Vraag me het niet, ik kan het niet uitleggen, maar het klinkt
voor mij gewoon beter. Dat zal voor iedereen anders zijn. Misschien eens
kijken hoe andere DE's/OS'en het hebben aangepakt?
Groeten, Justin