[gnome-nl] Fwd: gnome user docs

Omdat ik nog geen reactie heb ontvangen op onderstaand mailtje van 3/7 wil ik het nogmaals onder de aandacht brengen.

Hannie

-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: [gnome-nl] gnome user docs
Datum: Mon, 3 Jul 2017 10:17:32 +0200
Van: Hannie Dumoleyn <lafeber-dumoleyn2 zonnet nl>
Antwoord-naar: lafeber-dumoleyn2 zonnet nl, Gnome-NL <gnome-nl-list gnome org>
Aan: Gnome-nl <gnome-nl-list gnome org>

Beste mensen,

Op dit moment ben ik bezig met de vertaling van gnome user docs. De
string freeze voor versie 3.26 is 21 augustus, dus er is nog wel wat
tijd, maar ik zou willen voorstellen om er samen aan te werken.

Als jullie, met name Justin en Nathan, tijd hebben om hieraan te werken,
dan stel ik voor dat we elk b.v. een week de vertaling reserveren.
Anders dan op Launchpad, kunnen we er niet tegelijk mee aan de slag.
Laat even weten of je kunt helpen en welk week je het beste uitkomt.

Groet,