Re: [gnome-nl] Tips committen

Hoi Hannie,

Ik heb een test gedaan met het committen van ‘jhbuild’, een vertaling
die Nathan gemaakt had en ik heb gecontroleerd.

Ik snap dat het voor ‘GNOME 3.28 (development)’ handig is om te wachten
tot de string freeze.
Hoe zit dat met ‘Gnome-infrastructuur’ en ‘Extra Gnome-toepassingen’?
Worden die ook uitgegeven volgens het tweejaarlijkse schema?

Groeten, Justin