[gnome-nl] [DL] gnome-getting-started-docs - master

Hallo,

Er is een opmerking bij gnome-getting-started-docs — master — getting-started (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-getting-started-docs/master/getting-started/nl

Hey Justin, ik was vergeten "Bedankt" te zeggen. Alsnog bedankt voor je bijdrage! Ik ben bezig met verbeteren
van de Engelse versie, dus er komen nog berichten bij. Ik wacht meestal met committen tot er geen berichten
meer bij komen (string freeze).

Hannie Dumoleyn
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.