[gnome-nl] Voltooide vertalingen inzenden

Beste mensen,

Er is weer hard gewerkt aan de vertalingen van Gnome 3.26. Iedereen die meegeholpen heeft, hartelijk dank.

Zoals jullie gezien hebben ben ik bezig met het inzenden van voltooide vertalingen. Ik heb een klein verzoekje. Willen jullie niet de actie "Klaar voor committen" kiezen? Als er nog onvertaalde berichten zijn bijgekomen moet ik alle handelingen 2x doen. Kies de actie "Reserveren voor proeflezen", zodat ik nog wijzigingen kan aanbrengen. Bedankt.

Ik zal proberen zo dicht mogelijk bij de 100% te komen.