Re: [gnome-nl] nautilus - master

Dat is misschien inderdaad een beter idee. Ik heb nog even gezocht en die zinnen zijn noch in Nautilus zelf, noch in de documentatie, noch in dconf te vinden. Dan zal ik maar eens werken aan de documentatie van GNOME - beetje vervelend dat ze de documentatie van alle standaardtoepassingen in een enkel bestand bundelen want zo is het nogal onoverzichtelijk en kan er maar een iemand tegelijk aan werken. Het 'vertalen' van de documentatie-afbeeldingen laat ik wel aan iemand anders over.