Re: [gnome-nl] Committen 3.22 (3.20)

Hallo Justin,
Naar dit lijstje van jou kijkend het volgende:
Op [1] zie ik dat brasero, empathy en gedit master (bijna) 100% vertaald zijn. Orca gnome-3-22 kan gewoon gereserveerd worden, zie [2]. Als je die af zou willen maken, heel graag. Bij voorbaat dank. Wat ook nog voltooid moet worden is [3]. Daarbij zie ik dat 3.20 gereserveerd is door ene VR29 (ken ik niet). Ik zal hem een mailtje sturen met de vraag deze vrij te geven. Je mag wat mij betreft 3.22 voltooien. Naar gnome-software zal ik zelf even kijken, want volgens mij moet er ergens nog een completere vertaling zijn. Ik dacht tenminste dat ik hem (een eerdere versie?) voltooid had, dus kan ik beter msgmerge gebruiken.
Voorlopig kan je weer verder :)
Laat het maar weten als er nog meer onvoltooide vertalingen zijn die vrij moeten worden gegeven (3.22 en 3.20). Als het om slechts een enkel bericht gaat zal ik mij er over ontfermen omdat de handelingen (voltooien en committen) dan in één moeite doorgaan.
Na 3.22/master zal ik ook kijken naar 3.20.
Groeten,
Hannie

[1] https://l10n.gnome.org/languages/nl/gnome-3-22/ui/
[2] https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/gnome-3-22/po/nl