Re: [gnome-nl] Gimp and friends

Hallo Justin,
Als je het goed vindt, zal ik eerst André benaderen en hem vragen of hij nog beschikbaar is. Het samenvoegen heeft niet veel opgeleverd omdat het verschil in aantal berichten groot is. Ik heb nog een paar berichten vertaald, maar aangezien ik zelf Gimp nauwelijks gebruik laat ik het liever over aan André. Laten we even afwachten wat zijn antwoord is.
Groet,
Hannie