Re: [gnome-nl] Klaar voor committen

Hallo Justin en Nathan,
Dit is inderdaad de beste werkwijze, dus wel nieuwe berichten vertalen/vertalingen controleren, maar niet "klaar voor committen" kiezen. Het heeft weinig zin tussentijds vertalingen naar git.gnome te sturen als er nog altijd nieuwe berichten kunnen worden toegevoegd. Zodra er geen berichten meer mogen worden toegevoegd (string freeze) kunnen we beginnen met committen.
Jullie doen ontzettend goed werk. Bedankt daarvoor.
Hannie