[gnome-nl] Nieuwe vertalers

Beste mensen,
Op onze teampagina, https://l10n.gnome.org/teams/nl/, zie ik dat zich onlangs twee nieuwe vertalers hebben aangemeld, nielsdg en step21. Welkom! Ik maak van deze gelegenheid gebruik om ook degenen die zich hebben aangemeld, maar zich nog niet hebben voorgesteld, contact met ons op te nemen via onze mailing lijst, gnome-nl-list gnome org Aan allen: stel je daar even voor, laat weten of je in de toekomst wil blijven bijdragen als vertaler. Heb je vertaalervaring? Als je informatie nodig hebt, kijk even op onze webpagina https://wiki.gnome.org/GnomeNederlands, en heb je nog vragen, stel ze op onze mailing lijst.
Met vriendelijke groeten,
Hannie Dumoleyn
Coördinator Gnome Dutch Translation Team