Re: [gnome-nl] Na string freeze

Hoi Hannie,

Hannie Dumoleyn schreef op 2016-03-02 09:20:
Af en toe komt er ook na de string freeze nog een stringetje bij. Wat
moeten we doen? Als het aan mij ligt laten we dat ene stringetje maar
onvertaald. In de volgende versie komen we deze vanzelf wel tegen. Het
is een beetje frustrerend als je net een module gecommit hebt en je
moet de hele procedure weer door voor dat ene bericht.

De "procedure" is er toch om te faciliteren, en niet om de boel te frustreren?

Ik snap dat je het voor één string wat veel gedoe vindt om via Damned Lies de hele review door te werken. In die gevallen zou ik gewoon zelf die ene string vertalen, committen, pushen zonder me druk te maken om Damned Lies. 1 Minuutje werk.

Reinout van Schouwen