Re: [gnome-nl] Document viewer (Evince) en Image viewer (EOG)

Wederom bedankt allemaal voor jullie waardevolle reacties. Het wordt wat mij betreft:
documentweergave
afbeeldingsweergave

Aangezien gnome 3.20 net stabiel is geworden en 3.22 nu de ontwikkelversie is, is het wel handig om deze wijziging mee te nemen in zowel 3.20 als 3.22. En aangezien Ubuntu Xenial EOG 3.18 gebruikt moet het ook in deze versie gewijzigd worden. Ik zal mij hiermee bezig houden zodra ik klaar ben met mijn werk voor Ubuntu Xenial (Release April 21). De Nederlandse vertalingen van Xenial zijn praktisch voltooid, maar aangezien ik als enige sturende kracht van The Ubuntu Manual Project, http://ubuntu-manual.org/ mijn handen vol heb aan dit project moet ik Gnome even links laten liggen.
Hannie