Re: [gnome-nl] Helpen met vertaling GIMP

Hallo Maarten,
Had ik dit mailtje van jou al beantwoord? Zo niet, dan wil ik je laten weten dat je hulp bij het vertalen van Gimp zeer gewaardeerd wordt. Laat het me even weten wanneer je klaar bent, zodat ik je werk kan nakijken en opsturen naar de Gnome-server.
Met vriendelijke groeten,
Hannie