[gnome-nl] string freeze gnome 3.18

Beste Nathan,
Dank dat je weer berichten voor Gnome Master (3.18) hebt vertaald. Goed werk! Vergeet je niet in de kop je naam en e-mailadres toe te voegen? Als je het niet erg vindt zal ik de vertalingen pas committen na de zogenaamde string freeze, voor 3.18 is dat 31 augustus. Tot die datum kunnen er nog berichten toegevoegd worden en daarom loont het nu niet de moeite voor een enkele vertaling te committen. Voor 3.16 en vorige versies loont het wel de moeite, ik zal nagaan of er nog wat te committen valt.
Vriendelijke groeten,