Re: [gnome-nl] GNOME/Gnome + deze mailinglijst

Beste Nathan,
Een goede vraag. Reinout heeft hier al op geantwoord, maar ik wil er ook nog even op reageren. In het Nederlands vinden wij allemaal hoofdletters nogal schreeuwerig (kwestie van smaak, inderdaad). Bovendien is het de vraag of we Gnome moeten zien als eigen naam, of een acroniem. Ik ben geneigd het te zien als eigen naam omdat de meeste gebruikers niet weten waar Gnome voor staat. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Gnome. Daarnaast zouden we ook heel veel vertalingen moeten wijzigen als we over zouden stappen naar GNOME.
Maar blijf alsjeblieft kritische vragen stellen via deze lijst. Het is fijn als we over dergelijke zaken kunnen discussiƫren.
Groet,
Hannie