[gnome-nl] gnome-clocks - master

Hello,

The new state of gnome-clocks - master - help (Nederlands) is now 'Inactief'.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-clocks/master/help/nl

Herstel: ik had even over het hoofd gezien dat je voor zowel de documentatie als de app zelf een vertaling
had gemaakt.

Voor Hannie, hoe je een documentatievertaling opstuurt:
In de directory help/ heb ik aan Makefile.am 'nl' toegevoegd en een subdirectory 'nl' aangemaakt met daarin
het po-bestand. Zie deze commit:
https://git.gnome.org/browse/gnome-clocks/commit/?id=6fc8abc83ae7038d31fc8dc75ecfb8fa00f1bc71

Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.