Re: [gnome-nl] Terug

Hallo Erwin,
Ik neem zonder meer van je aan dat de wijzigingen die je hebt
aangebracht goed zijn en ik vind het fantastisch dat je zoveel
bijdraagt, maar als ik nu gnome-system-monitor als voorbeeld neem moet
ik toch zeggen dat ik deze ochtend nog behoorlijk wat verbeteringen heb
aangebracht. De fouten zullen nog uit het verleden stammen, maar ze
moeten wel verbeterd worden. Zelfs nu zie ik nog kleine foutjes die ik
over het hoofd heb gezien, zoals prive i.p.v. privé. En dit bestand had
slechts 294 berichten ):
Aangezien we niet over veel mankracht beschikken stel ik voor voltooide
vertalingen wel op te sturen naar git.gnome, maar het ontbreekt ons aan
tijd en mankracht om alles grondig na te kijken. Vluchtig doornemen kan wel.
Hannie