Re: [gnome-nl] Language-Team in po-bestanden

Hallo allen,

Tja, een tijdje lang was het idee dat vertalers van verschillende projecten met elkaar konden discussiƫren op die vrijschrift-lijst en dat het daarom een logischer adres was dan de gnome-nl-lijst, waar destijds nog wel veel andere dingen werden besproken dan vertalen.
Ik denk dat de praktijk nu uitwijst dat we het adres inderdaad beter op gnome-nl-list kunnen zetten.

Groeten,

Reinout