Re: [gnome-nl] gnome control center

Hallo Reinout,
gnome-control-center Master heb ik voltooid en staat klaar om gecommit te worden. Over het gelijk trekken van stable en development heb ik nog een vraag.
Ga ik naar GNOME 3.6 (stable), dan zie ik het volgende:
State: Inactive
Strings: 77% 869 150 101
On-going activities in same module: master
Worden deze twee versies nog op elkaar afgestemd? Het lijkt mij toch niet nodig om in 3.6 nog 23% te moeten vertalen.
GNOME 3.4 (old stable) is wel 100% vertaald.