Re: [gnome-nl] Vertaling van LaTeXila

Beste Sander,

Sander Deryckere schreef op 01.05.2012 22:43:
Aangezien LaTeXila nog geen Nederlandstalige interface had, heb ik die
even vertaald.

Blijkbaar moet ik via deze weg gaan om die vertaling in het project te
krijgen. Bij deze stuur ik dus een mail, met als bijlage het PO
bestand.

Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om dat bestand even na te
kijken en in de centrale branch te krijgen?

http://l10n.gnome.org/module/latexila/ [1]

Dankjewel voor je bijdrage!

Kun je een account aanmaken op Damned Lies (l10n.gnome.org) en je vertaling uploaden naar http://l10n.gnome.org/vertimus/latexila/master/po/nl ? Dat is een nettere procedure i.v.m. het nakijken dan het po-bestand naar deze lijst sturen.

Reinout van Schouwen