[gnome-nl] Fwd: beeldbestand/imagebestand

-------- Originele bericht --------
Onderwerp: beeldbestand/imagebestand
Datum: Wed, 04 Jan 2012 10:34:41 +0100
Van: Hannie Dumoleyn <lafeber-dumoleyn2 zonnet nl>
Aan: NL, Maillijst <ubuntu-l10n-nl lists ubuntu com>
CC: Gnome-nl <gnome-nl-list gnome org>

In Brasero zie ik in het zijpaneel "Beeldbestand branden" en na klikken
hierop het venster "Instellingen voor het branden van image-bestanden" /
Selecteer een te schrijven image-bestand / Klik hier om een
image-bestand te selecteren.
We hebben hier al eerder over gediscussieerd, maar ik wil dit nogmaals
aankaarten omdat we in Brasero niet consequent zijn geweest.
Persoonlijk ben ik van mening dat de meeste Nederlandse gebruikers
eerder "imagebestand" dan "beeldbestand" zullen begrijpen. Daarnaast
denk ik dat het koppelteken weg kan.
Wat vinden jullie?