Re: [gnome-nl] gnome-settings-daemon - gnome-3-2

Op zondag 16-10-2011 om 13:29 uur [tijdzone +0000], schreef
noreply gnome org:
> Hallo,
>
> De nieuwe status van gnome-settings-daemon - gnome-3-2 - po (Nederlands) is nu 'Gecommit'.
> http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-settings-daemon/gnome-3-2/po/nl
>
> Hoi Redmar, dank voor je vertaling. Ik heb het gecommit en daarna een aantal verbeteringen doorgevoerd. De wijzigingen kun je hier vinden:
>
>  http://git.gnome.org/browse/gnome-settings-daemon/commit/?id=333ab1ba63589d9f82b83d1722a0cc977012305e
>
> Hopelijk neem je de tijd hier even kritisch naar te kijken.
>

> De vertaling is gecommit naar zowel master als gnome-3-2:

Hey Wouter,

Bedankt voor het committen van mijn vertalingen. Ik heb ook nog een
ander pakket (gbrainy) geüpload. Ik weet niet precies of jullie daar een
melding van krijgen, maar die kan als het goed is ook bij gnome-3-2 en
master gecommit worden. Ik heb wel nog wat vragen over de correcties.

Ten eerste is er een foutje in een van de correcties geslopen, bij
onderstaande string:

De acculading is onder het kritieke niveau, De computer zal in
slaapstand gaan

Die komma moet een punt zijn.

Daarnaast viel mij op dat er bij een hele berg strings alleen de punt
aan het einde van de zin was toegevoegd/verwijderd, hoewel het
puntgebruik in de vertaling altijd consistent was met die van de Engelse
tekst. Is er een reden om af te wijken van de originele tekst?

Met vriendelijke groet,
Redmar

PS:
Hieronder voor de zekerheid de strings waarbij de punt afwijkt van de
Engelse tekst:
-De gebruiker vragen of aanvullende firmware geïnstalleerd moet worden
-Dit type updates automatisch installeren
-De gebruiker notificeren wanneer de update gestart is
-De bestandsnaam van externe media die aangeeft dat het een softwarebron
is
-Er is een belangrijke software-update beschikbaar.
-De update van het systeem is voltooid.
-Er is een niet-onderbreekbare transactie actief.
-Er is aanvullende software geïnstalleerd.