[gnome-nl] Vertalingen Gnome 3.2

Beste mensen,
Op LP zie ik dat een aantal gnome-modules nog onvertaalde strings bevatten (o.a. gedit, empathy, pitivi, Gnome-power-manager, Gnome-games). Een paar heb ik al van DL gehaald, voltooid en teruggestuurd. Over Gnome-games heb ik nog een vraag. Bij "master" (Vertaald: 86% 851/109/29 en Translated (reduced): 86% (851/109/25) staat: Activiteiten aan de gang in dezelfde module: gnome-2-32. Daar zie ik: Vertaald: 88% (1410/163/28) en de volgende opmerking van Mario: Behoorlijk bijgewerkt, nog 16 fuzzy en 9 onvertaald. Overigens raak ik soms in de problemen met "de" en "het", en ik heb momenteel geen fatsoenlijk woordenboek bij de hand. Het is mij niet duidelijk welke van de twee ik moet voltooien. er zit een groot verschil in het aantal berichten.
vr.gr.