Re: [gnome-nl] we hebben de hoop nog niet opgegeven :)

Hannie schreef op za 12-02-2011 om 09:22 [+0100]:
> De vraag is of er een soort taakverdeling moet komen.
> Of is de werkwijze gewoon "pak wat je pakken kan"?

Dat heb je goed omschreven. :)  Reserveren op l10n.gnome.org en de
vertalingen daar uploaden is inderdaad de manier waarop we werken.
Ikzelf reserveer vaak meerdere modules tegelijk en vertaal die dan in de
daaropvolgende periode. Meestal commit ik dan alles achter elkaar (zoals
gisteren).