[gnome-nl] gcalctool 2.30 en 2.28

Hallo,
In ubuntu Lucid Lynx (LTS) wordt nog gcalctool 2.28 gebruikt. Zowel op LP als DL is deze versie niet af (ong. 70% vertaald). Bij vergelijking met versie 2.30 blijkt dat er vele onvertaalde strings in 2.28 wel vertaald zijn in 2.30. Nu kan ik natuurlijk gaan kopiëren en plakken, maar het zijn toch meer dan 80 strings. Bestaat er nog een versie 2.28 die wel voltooid is? Binnenkort komt er een update van LL, maar ik krijg dit niet af voor 10-2-11. Verder valt het op dat versie 2.28 452 berichten heeft en versie 2.30 slechts 223. Er is dus kennelijk flink geschrapt. Ik zou podiff erop los kunnen laten, maar veel heb ik dan niet aan het resultaat. Het is slechts een constatering.

Met vriendelijke groeten,