[gnome-nl] gnome-control-center - master

Hallo,

De nieuwe status van gnome-control-center - master - po (Nederlands) is nu 'Vertaald'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-control-center/master/po/nl

Dag Hannie,

Ik heb alle X Keywords even nagelopen en precies gedaan hoe we het hadden besproken. Ik denk dat het een beetje onduidelijk was, want ik zei Engels + wat NL erbij. Maar zelf had ik dat ook niet consequent gedaan.

Persoonlijk denk ik dat dit allemaal niet heel erg belangrijk is, want je ziet deze dus nooit terug in de GUI. Ik heb dus een beetje op gevoel Nederlandse woorden erbij gezet.

Rachid
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.