Re: [gnome-nl] gcalctool

Ik zie nu dat er in gcalctool bij Gnome een heleboel van de reeds door mij vertaalde strings (ik meen van januari 2011) om de een of andere duistere reden fuzzy zijn gemaakt. Daarom was er 'slechts' 61% vertaald. Ik hoef nu alleen nog maar de fuzzy's goed te keuren en voilà we zitten weer op een veel hoger percentage. Als ik klaar ben zal ik het bestand in LP importeren.
Dit geeft maar weer eens aan dat er kennelijk toch weer dubbel werk is verricht. Ik kan het ook niet helpen als mensen op LP aan de slag gaan zonder dat op de wiki te vermelden.
Op 7 april 2011 09:41 heeft Hannie<lafeber-dumoleyn2 zonnet nl>  het
volgende geschreven:
Hoi Redmar,
Ik zal even onderzoeken hoe het precies zit met gcalctool en laat het je zo
snel mogelijk weten.
Empathy heb ik zelf onlangs voltooid en het is volgens mij ook gecommit. Ik
zal even nagaan wanneer precies.
Je hoort van me,