[gnome-nl] Afhandeling LP naar Gnome

Er zijn dit weekeinde heel wat gnome-pakketten vertaald tijdens de Ubuntu-vertaalspurt. Eén van de vertalers, Rob van den Berg, heeft de volgende pakketten voltooid:
gwibber
brasero
gnome-power-manager
ibus
compiz
gnome-settings-daemon
pitivi
Nu stel ik voor dat hij deze als bijlage (één voor één?) naar de gnome-lijst stuurt. Misschien kan de committer (dus niet Mario) steekproefsgewijs kijken of de kwaliteit goed is, alvorens te committen. Ook anderen zijn ijverig geweest. Redmar van den Berg heeft veel vertaald en suggesties van anderen nagekeken. Ook aan hem kan ik vragen de door hem vertaalde of nagekeken pakketten naar Gnome te sturen zoals ik dat hierboven heb voorgesteld.
Als ik zijn lijstje heb, dan zal ik dit ook even hier opsommen.
Ik kan natuurlijk ook zelf e.e.a. nalezen, maar dan moeten we even overleggen wie wat doet.
vr.gr.