Re: [gnome-nl] Drivel dagboek-editor

Hoi Erkan,

Ik vermoed dat er hier weinig mensen zijn die met dit specifieke
programma ervaring hebben. Hoewel je het altijd kan proberen, is dit
ook niet direct bedoeld als een Nederlandse soort 'helpdesk' voor
Gnome programma's. Dit is bedoeld voor het vertalen van Gnome
programma's naar het Nederlands.

Volgens de homepage http://drivel.sourceforge.net/ kan je wel support
voor dit specifieke programma krijgen via het e-mail adres
drivel-list gnome org , en je kan zoeken naar oude berichten via deze
pagina http://mail.gnome.org/archives/drivel-list/. Beiden zijn wel in
het Engels.

Wat sowieso handig is om te vermelden, is welke software draait op de
server waar je een blog probeert te beginnen. Drivel lijkt 'slechts'
een van deze te ondersteunen:
LiveJournal, Blogger, MovableType, Advogato, Atom, WordPress and Drupal,

Succes,

Jeroen van der Vegt.

Op 19 juli 2010 09:54 heeft Erkan Linux <erkanlinux ziggo nl> het
volgende geschreven: