Re: [gnome-nl] f-spot - master

Am Donnerstag, den 02.12.2010, 09:07 -0800 schrieb Reinout van Schouwen:
On Thu, 02 Dec 2010 11:17:00 +0100, lafeber-dumoleyn2

> Er zijn meer distro's op de wereld dan Ubuntu... ;-)

Ja, inderdaad. Ik gebruik overigens Archlinux, en daar is helemaal niks standaard. Ik bepaal zelfs wat ik wil hebben en wat niet. Hoe belangrijk een programma is, zou je niet ervan ontlenen, of Ubuntu het »goedkeurd voor standaard-installatie« of niet. Wij werken hier voor GNOME globaal, en niet voor een bepaalde distributie.

Groetjes,
Mario