Re: [gnome-nl] Vertaling release notes 2.28

Op dinsdag 22-09-2009 om 01:45 uur [tijdzone +0200], schreef Sander
Dijkhuis:
> Op http://l10n.gnome.org/vertimus/release-notes/gnome-2-28/help/nl
> staat een eerste poging om de release notes voor 2.28 te vertalen. Zou
> iemand ernaar willen kijken en hem af willen maken?
>
> Ik heb momenteel geen toegang tot een computer met GNU, dus ik kan het
> resultaat na compilatie nog niet zien, en de vertaling niet zelf via
> Git uploaden.
>
> Hopelijk zijn we nog op tijd voor de release!

Ik hoop er vanavond nog even tijd voor te kunnen maken. Gelukkig is het
zo dat het niet erg is als de release notes een dagje later gecommit
worden, de website met de (vertaalde) aankondiging wordt dynamisch
gegenereerd dus bijgewerkte vertalingen worden op elk moment meegenomen.

(die het toch wel jammer vindt dat we voor de eerste keer sinds Gnome
2.14 onder de 90% zijn gedoken qua dekking van de GUI-vertalingen)