[gnome-nl] Betreft samenwerking vertaalteam ubuntu-nl <-> Gnome-NL

Beste vertalers,
ik ben coördinator van het vertaalteam van Ubuntu-nl. Bij onze laatste meeting was Vincent aanwezig, om vragen te beantwoorden van leden van ons team. Ik stelde daar een samenwerking tussen Gnome-nl en Ubuntu-nl voor, zodat vertalers van ons team werk kunnen verrichten voor Gnome-nl. Zo hebben wij ook wat te doen als de Ubuntu-eigen pakketten zijn vertaald. Aangezien Gnome-vertalingen ook in Ubuntu terecht komen, lijkt mij dit een prima idee om de vertalingen te verbeteren. Vincent vond dit een prima idee en reageerde er enthousiast op. Ik beloofde hem dat ik er een mailtje over zou sturen naar de Gnome-nl-lijst.

Ik weet alleen nog niet hoe we dit moeten opzetten. Geven wij gewoon aan welk(e) project(en) wij willen onderhouden door middel van de po-bestanden opsturen naar deze lijst, of kan dat ook direct via jullie webinterface (http://l10n.gnome.org/teams/nl)?

Ik ben benieuwd naar de mening en suggesties van de rest van jullie. Ik zie zelf geen bezwaar tegen deze samenwerking, maar laat het gerust weten :)

Overigens, hier vind je het log van de betreffende meeting: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Agenda/2009-11-06
--
Met vriendelijke groet,
Sander Pientka