Re: [gnome-nl] Helaas

2009-05-14 klockan 11:16 skrev Jos Herni:
> Met een gevoel van betrokkenheid gereageerd op meerdere verzoeken om een
> bijdrage te leveren aan de "zieke patient" Gnome-nl. Helaas nooit meer
> wat van gehoord. Ook dat is een duidelijk signaal. De patient is wat mij
> betreft overleden. Ik ga wat anders doen. Succes ermee.

Beste Jos,

Gnome-NL is een vrij kleine club en de vaste mensen zijn momenteel allemaal
erg druk met andere zaken (verhuizingen, etc.). Het mag dan wel lijken alsof
Gnome-NL inactief is, maar de term "overleden" is een beetje overtrokken. Zo
hebben we hebben enkele weken geleden nog op het terras gehangen, eh, ik
bedoel vergaderd, en zal ik komende zaterdag een presentatie over Gnome
geven bij een Ubuntu-bijeenkomst.