Re: [gnome-nl] [+gnome] brasero - HEAD

2009-02-17 klockan 16:24 skrev gnomeweb gnome org:
> Hello,
> A new comment has been left on brasero - HEAD - po (Nederlands).
> http://l10n.gnome.org/vertimus/brasero/HEAD/po/nl
> Dag Wouter,
> Het klopt inderdaad dat die dingen niet gedaan zijn zoals het moet. Ik zal
> er op letten de volgende keer als ik weer wat tijd heb om een vertaling te
> starten. Het infinitief deel is iets dat waarschijnlijk overal terugkomt
> en dus (hopelijk) een beginnersfout.

Hoi Jeroen,

Ok. Meestal proberen we zinnen als het even kan met het werkwoord (de actie)
in de infinitief te laten eindigen, bijv. "Van harde schijf verwijderen". De
gebiedende wijs proberen we zoveel mogelijk te vermijden.

Daarnaast zag ik in je vertalingen her en der d/t-fouten. Het is duidelijk
dat die niet in onze kwaliteitsvertalingen voor mogen komen :)

Tot slot zag ik af en toe overmatig spatiegebruik. Zie www.spatiegebruik.nl
voor de Nederlandse regels voor het gebruik van spaties :)

Dat gezegd hebbende... het is sterk aan te raden je te abonneren op de
gnome-nl-list via http://mail.gnome.org/. Ik heb deze mail CC naar deze
lijst gestuurd.

Overigens blijft het zomaar uploaden van vertalingen naar l10n.gnome.org
meestal onopgemerkt en dat kan tot dubbel werk leiden. Bovendien blijkt
discussie voeren via l10n.gnome.org in de praktijg erg onhandig.

    — Wouter