Re: [gnome-nl] Betreft samenwerking vertaalteam ubuntu-nl <-> Gnome-NL

Hoi Vincent,

sorry dat je nu pas een antwoord van me krijgt. Dit onderwerp was wat
weggezakt in ons team. Ik laat dat niet gebeuren natuurlijk :-)

Ik heb eens nagedacht over hoe dit opgezet kan worden. Ik denk dat
degenen uit ons team die hieraan willen meewerken, zich gewoon moeten
aanmelden voor jullie team en zich gewoon gedragen als elk ander lid.
Eigenlijk spreek ik nu meer van een drempelverlaging (immers, de
mensen die hieraan meedoen zullen niet totaal nieuw zijn in de
vertaalwereld, wat normaal meestal wel het geval is) in plaats van een
echte samenwerking, want bij een samenwerking zouden jullie ook iets
voor ons moeten doen. Maar goed, wat maakt het uit. Als de vertalingen
maar verbeteren!

Wat ik wel graag zou willen zien, is dat wij als team een aantal
projecten uitzoeken die wij graag willen vertalen. Dat zullen dan
vooral toepassingen zijn die prominent aanwezig zijn in Ubuntu, zoals
GNOME Disk Utility. Is dat een mogelijkheid?

Ik zal op onze wiki een projectpagina over dit gebeuren aanmaken.
Wordt vervolgd!