Re: [gnome-nl] Vertaling van GNOME's user manual,

2008-09-09 klockan 17:02 skrev Sander Pientka:
> Ik ben momenteel bezig om GNOME's gebruikershandleiding te vertalen. Wie
> is hier ook al mee bezig?

Welkom! Er is voor zover ik weet nog niemand hiermee bezig. Heb je de
vertaalrichtlijnen op nl.gnome.org gelezen? Kun je al wat laten zien op deze
lijst? Dan kunnen we er naar kijken, tips geven en verbeteringen aanbrengen.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

this is dangerous :: open up your head feel the shell shock       -- prodigy