Re: [gnome-nl] Help

Bedankt voor je aanwijzingen. Alels werkt. Via Nautilus heb ik sibgle-ckick ingesteld. Daarna heb ik numlockx geinstalleerd en dat werkt ook.
Otto Kerkhof

Tino Meinen schreef:
In Gnome open je een willekeurig Nautilus-venster, ga je naar
Bewerken->Voorkeuren, tabblad gedrag, en zet je een vinkje bij: Eenmalig
klikken om items te openen.

Voor je Numlockprobleem kan ik je verwijzen naar
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-732379.html
https://help.ubuntu.com/community/NumLock
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+bug/190579

In de laatste staat ook beschreven hoe je het probleem zou kunnen
omzzeilen, maar dit schijnt ook niet voor iedereen te werken.
Het programma numlockx schijnt wel voor een hoop mensen het probleem te
verhelpen.

Vriendelijke groet
Tino Meinen

Op donderdag 01-05-2008 om 13:54 uur [tijdzone +0200], schreef O.
Kerkhof:
Bij KDE kan ik instellen dat ik alles kan doen met "single click" en dat
bij opstarten de numloc aan gaat. Ik heb niet gevonden hoe ik deze twee
dingen bij GNOME kan instellen. Misschien weet iemand hoe dat moet?