Re: [gnome-nl] vertaalspurt GNOME 2.22

2008-02-13 klockan 17:05 skrev Reinout van Schouwen:
> Op zaterdag 09-02-2008 om 22:30 uur [tijdzone +0100], schreef Daniel van
> Eeden:
> Het wordt a.s. zondag 17 februari vanaf een uurtje of twee, bij Wouter
> thuis.
> wees welkom enzo.

Altijd leuk om mensen bij iemand anders thuis uit te nodigen he, Reinout ;-)

Maargoed, het is dus 17 februari. Wie? Vincent, Tino, Daniel, Reinout en ik.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

don't just call me pessimist :: try and read between the lines       -- tool