Re: [gnome-nl] vertaalspurt GNOME 2.22

Beste medevertalers,

(Bij voorkeur alle mail naar gnome-nl-list gnome org, en niet naar
vertaling vrijschrift org)

2008-02-04 klockan 16:25 skrev Reinout van Schouwen:
> We willen voor GNOME 2.22 (release gepland op 12 maart) nog een
> vertaalspurt organiseren. Onder het genot van een biertje of een andere
> versnapering zullen we dan de vertalingen op peil brengen.
>
> Mijn voorstel is om dit ofwel op zondag 17 februari te doen (kunnen we
> vast in de stemming te komen voor FOSDEM) of op zondag 2/3.
>
> Wil je komen, laat mij dan even je voorkeur voor een datum weten, als je
> die hebt.

Ik ben de bedenker van deze vertaalspurt en ben dus graag van de partij.
Beide data zijn voor mij geen probleem, al wil ik wel tijdig weten wat het
is geworden ;)

Wat lokatie betreft: iemand ideeën/suggesties?

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

got enough guilt to start my own religion :: save me i cry      -- tori amos