[gnome-nl] [Fwd: FOSDEM 2008]

Hoi,

Ik stuur dit door naar de gnome-nl-list want er zijn vast wel mensen
daar die iets zinnigs erover kunnen zeggen.

Reinout van Schouwen

--- Begin Message ---
[Treedt er al event-announce-moeheid in werking?]

Het is al bijna tijd om te gaan nadenken over FOSDEM 2008. Er gaan nogal wat
geluiden op om een gezamelijke zaal met GNOME te houden [CC aan Reinout], wat
me sociaal doenlijk en wenselijk lijkt (er is beperkte capaciteit op de ULB
en er zijn zoveel projecten die iets willen laten zien). Om dat goed te doen
en niet een van de twee desktops in de verdrukking te laten zouden we goed
over het programma in de dev room moeten coordineren, om ruwweg evenveel
praatjes te hebben, en afspraken moeten maken over het verdere gebruik van de
devroom -- je wilt niet dat lawaaiige supporters of developers de rest
storen, wat bij een dichtgeprogrammeerde drukbezette zaal wel een risico is.

De vraag gaat altijd weer op: willen we, wat willen we, wie gaat het doen?

Vorig jaar heeft Wendy van alles gecoordineerd. Dat ging goed, modulo dat het
haar heel veel werk heeft gekost (ihb. het hostel -- ik zou dit jaar ervoor
pleiten om een goedkoop hotel te zoeken, zoals Niels en anderen vorig jaar al
hadden). Regel-zaken zijn:

1) FOSDEM organizatie benaderen voor devroom, plek, sprekers
2) Deelnemers zoeken
2a) Hotel regelen
2b) Reizen regelen
3) Merchandise regelen (en logistiek om het in Brussel te krijgen)
4) Rolverdeling op de stand en in de devroom

Dat is wat ik zo kan verzinnen. (2a) en (2b) zijn niet noodzakelijk dingen om
gezamelijk te regelen, het is al wat als we zeggen dat we in hotel Foo
proberen allemaal te verblijven en dat we tegenover de Roi d'Espagne
afspreken op vrijdag om 19:45.

--
KDE Quality Team  http://www.englishbreakfastnetwork.org/
GPG: FEA2 A3FE    http://people.fruitsalad.org/adridg/