Re: [gnome-nl] =?utf-8?q?Murray=E2=80=99s_Blog_=C2=BB_Blog_Archive_?= =?utf-8?q?=C2=BB_Visiting_Amsterdam?=

2007-04-07 klockan 02:37 skrev Tino Meinen:

> Wie wil Murray even vertellen weten dat we woensdag een bijeenkomst
> hebben? en dat we het leuk zouden vinden als hij langs zou komen?

Dat heb ik al lang gedaan. Hij is hoogstwaarschijnlijk van de partij.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

tell myself that i'm not ready yet :: i want to live         -- heather nova