Re: [gnome-nl] 2.16 feestje!

På Sun, Sep 10, 2006 at 05:42:27PM -0400, Ronald S. Bultje skrev:
> Komt allen! Reply alsjeblieft on-list als je komt zodat we een idee
> hebben hoeveel mensen. Ons herkennen zou geen probleem moeten zijn.
> Mocht je niet in staat zijn om een stel nerds met pinguins en
> voet-shirtjes te herkennen in een ietwat alternatieve bar, laat dat dan
> ook weten.

Tot mijn grote spijt moet ik deze maal verstek laten gaan, daar ik andere
verplichtingen op het genoemde tijdstip heb...

  mvrgr, Wouter

PS. De drank die Vincent mij verschuldigd is (hij weet waarom) blijft
    natuurlijk staan voor de volgende keer! :)
--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

i can't imagine why you wouldn't welcome any change :: my friend     -- tool