Re: [gnome-nl] Nonux vraag

Op Mon, 05-06-2006 te 17:57 +0200, schreef Reinout van Schouwen:

> Natuurlijk blijft het allemaal vrijwilligerswerk, dat geldt voor
> iedereen hier. Ik heb er alle begrip voor als je hier niet opeens veel
> vrije tijd in gaat steken.

Op korte termijn zie ik geen mogelijkheden om zelf de LiveCD te bouwen,
gezien de hoeveelheid werk die er mee gemoeid is. Misschien is het voor
een Debian/Ubuntu liefhebber onder ons een (snellere) optie om
een remaster van de nieuwe Ubuntu LiveCD te doen aangezien deze de
"standaard" GNOME 2.14 configuratie bevat. Een beschrijving hoe zo'n
remaster in z'n werk gaat is te vinden op
http://www.atworkonline.it/~bibe/ubuntu/custom-livecd.htm

Groet,

Marcel

--