Re: [gnome-nl] Language-Team in .po-bestanden

2006-12-01 klockan 11:39 skrev Reinout van Schouwen:
> Op 01-12-06 heeft Wouter Bolsterlee<uws+gnome xs4all nl> het volgende
> geschreven:

> Niet mee eens. Ten eerste zit iedere vertaler (als het goed is)
> sowieso ook op de vertaling-lijst.

Ik pas sinds kort. Ik overweeg echter me weer uit te schrijven, gezien de
irrelevantie van de meeste discussies voor mijn vertaalwerk binnen Gnome.

> Ten tweede zijn er genoeg modules die bijv. onder freedesktop.org vallen
> die niet specifiek onder GNOME vallen maar waar GNOME wel gebruik van
> maakt. Als het feedback-adres daarvoor de gnome-nl-list is dan mist een
> groep vertalers dat, die er potentieel wel belang bij heeft.

Freedesktop-modules staan niet in Gnome CVS en vallen niet onder Gnome-NL.
Mijn opmerking gaat over Gnome-modules.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

give me a reason to be :: a woman                              -- portishead