Re: [gnome-nl] Re: GNOME 2.12 Live CD contains beta packages + suggestion (fwd)

Hoi Roy,

On Thu, 15 Sep 2005, Roy Jacobusse wrote:

ik lees deze mail veels te laat :(

Responstijd van twee dagen, dat kan er nog mee door hoor =)

De preseed teksten (de F1-F10 teksten voor je daadwerkelijk boot) zijn
door mij wel vertaald. Ik zal deze nog doorsturen aan Macus Bauer,
mits jullie akkoord gaan met deze vertalingen.

Waar kunnen we ze lezen?

live-cd. Erik liet iets vallen over een live-cd specifiek voor
Gnome-NL? Indien dergelijke gewenst is, laat het me weten... inhoud
specifiek voor Gnome-NL kan in de huidige opzet makkelijk worden
toegevoegd.

Ik denk dat het goed zou zijn als je mee zou gaan helpen aan de algemene livecd en dan een specifieke Nederlandse build zou kunnen maken met misschien een eigen achtergrondje e.d. Of een programmaatje zoals gnuvd erop (raadpleegt online Van Dale) dat buiten het NL taalgebied nutteloos is, maar erbinnen verdraaid handig.

Dat is dus haalbaar, als ik je goed begrijp?

Reinout van Schouwen