Re: [gnome-nl] Release-party voorstel 21/9

On Sun, 2005-09-11 at 22:50 +0200, Reinout van Schouwen wrote:
> Hallo allen,
>
> Er is een voorstel gedaan om een (enigszins verlate) release party te
> houden voor GNOME 2.12 en hier tevens de release van Abiword 2.4 te
> vieren. Woensdag 21 september is een van de weinige mogelijkheden dat
> Marc (onze eigen Abiword-man) zelf ook kan.
>
> Voorts is het misschien leuk om de borrel wat zuidelijker te houden dan
> Utrecht (Eindhoven? Rotterdam?) zodat onze Vlaamse vrienden wat minder
> ver hoeven reizen als ze willen komen...
>
> Goed idee? Graag jullie reactie!

Nice... rotterdam is 2:29 uur met de trein (eindhoven is zelfs 10 min
langer) ... das 5 uur in totaal. Ga ik om 19:00 weg, dan kan ik op zijn
vroegst 02:00 thuis zijn, en dan hebben we nog niet eens hallo
gezegd :'-( [1]

Kan dat niet handiger?

Marc

[1] En dit is ook nog hypothetisch, want dan rijdt er geeneens een trein
meer...