Re: [gnome-nl] Vertalingen aaan de release notes #2

Hallo Mark,

On Tue, 6 Sep 2005, Mark Czubin wrote:

Heb niet alles vertaald van de rest ... de uitvlucht: ik ben moe :)
Toch wel zeker een tiental.

zie bijlage.

Tip: als het om slechts 1 file gaat dan is het niet zinvol om er een .tar.gz van te maken, alleen bzip2 heeft de voorkeur.

Nog wel een vraag. Als ik jouw vertaling vergelijk met die van Ronald zie ik dit:

$ msgfmt -o /dev/null -cv Release\ notes\ vertalingen.po
189 translated messages, 40 fuzzy translations, 8 untranslated messages.

$ msgfmt -o /dev/null -cv release-notes.HEAD.nl.po
180 translated messages, 37 fuzzy translations, 20 untranslated messages.

Dat zou betekenen dat je 9 berichten hebt vertaald, maar dat er ook
3 fuzzy berichten bij zijn gekomen. Hoe zit dat precies?

Tot slot, het is de bedoeling dat je je eigen naam toevoegt aan de translator-credits en invult in het Last-translator veld.

Reinout van Schouwen